Calinda aardbeien: het grote genieten.

Calinda aardbeien zijn heerlijk zoete, supergrote, knalrode aardbeien. Alleen niemand weet dat, want aardbeien hebben zelden een merkwaarde. Daar komt nu verandering in.

De briefing.

Positioneer de Calinda aardbei als de nieuwe, grootste en lekkerste aardbei van Nederland. Geschikt voor elk genietmoment: als tussendoortje, in je toetje of als frisse toevoeging aan salades. Samengevat is een pakkend, overkoepelend thema.

De oplossing.

We bedachten het thema 'Het Grote Genieten'. De perfecte samenvatting van het beleefmoment (genieten) en de meest opvallende eigenschap van de aardbei (supergroot). Dit thema werd de drager van alle communicatie rondom de introductie van het nieuwe merk Calinda.

Het resultaat.

Voor het eerst krijgt een aardbei een merkwaarde, waardoor het voor de consument makkelijker wordt een voorkeur uit te spreken voor een aardbei. Deze invulling van het merk zorgde voor een succesvolle introductie in diverse retailkanalen in Nederland.

Concept thema

Design

Social media