Paardekooper is dé autoriteit op het gebied van duurzame verpakkingsoplossingen. Het familiebedrijf is een enthousiaste en betrouwbare partner van ieder bedrijf dat opereert in de wereld van foodservice, horeca, retail, industrie, horti en AGF.
De volledige merkarchitectuur van Paardekooper Group in kaart brengen, en opnieuw inrichten indien dit relevant is. Vervolgens de overgebleven merken opnieuw 'invullen' en vormgeven.
De structuur van alle merken en submerken van Paardekooper Group zijn in kaart gebracht. Vervolgens is er flink geschoven, geschrapt en gesneden in de merken en labels zodat er een overzichtelijk merkenportfolio over is gebleven. Die hebben een overzichtelijk en eenduidige look & feel gekregen, zodat naar binnen en naar buiten toe duidelijk gecommuniceerd kan worden. Met als 'key communicator' het merk Paardekooper. Samengevat met de pay-off 'Packnowledgy' welke een opsomming is van packaging, knowledge en technology.
Een overzichtelijke merkarchitectuur van Paardekooper Group zodat zowel intern als extern duidelijk is geworden waar de diverse overgebleven merken, labels en producten voor staan.