Wochi Mochi verovert het ijsschap.
Heb jij de ijssnacks van Wochi Mochi al ontdekt? Het is dé smaaksensatie uit Japan; verrukkelijke roomijsbolletjes in een delikaat laagje rijstdeeg, met een verrassende vulling. Verkrijgbaar in vier variaties. Te vinden in het vriesvak van steeds meer supermarkten. New Normal helpt Wochi Mochi met de lancering in Europa, onder meer met opvallende Instagram en TikTok campagnes.
Uitdaging
Het lanceren van een nieuw concept in de wereld van food is altijd een uitdaging. Zeker als het een onbekende ijssnack is met een moeilijke naam. Wat het iets makkelijker maakt: Wochi Mochi is ongekend lekker. New Normal is gevraagd om alle communicatie voor het merk te verzorgen. Van strategie tot en met productie. Een ongekend lekkere uitdaging!
Onze oplossing
Van positionering tot communicatie-domeinen. Van platform tot dashboard. We hebben samen met het team van Wochi Mochi alles ingericht. Vanuit de pay-off 'Colorice Your Day' geven we iedere dag opnieuw betekenis aan het merk. Met TikTok en Insta posts, met OOH advertising en acties op de supermarktvloer. De sales is via ons platform gekoppeld aan de media-inzet. Dit monitoren we 24/7 en sturen we live - met behulp van A.I. - bij. En alles wat we doen is een blauwdruk voor een Europese uitrol. Want, binnenkort maken ook de Fransen kennis met de lekkerste ijssnack van Nederland!
Cases
Heb je een vraag over een case, of wil je een toelichting? Neem contact met ons op!
Zo helpen we Eneco met de energietransitie
Dutch Spices opent de wereld voor miljoenen mensen.
QSTA. Dé online versmarkt voor foodprofessionals.
Breng jouw marketing naar the new level!
Zet de eerste stap en zie direct hoe jouw merk groeit.