Wexit. De eerste diervriendelijke wespenverjager.
Een briljant idee: een wespenverjager op basis van zuiver water. Dier- en milieuvriendelijk én voedselveilig. Nu nog consumenten en de horeca-bedrijven overtuigen van de verbluffende werking van het product. New Normal begeleidt Wexit met hun Europese jacht naar succes.
Uitdaging
De spray en het logo waren al goed getest, toen Wexit bij ons aanklopte. Voor de rest moest alles nog worden ingevuld. Van website tot e-commerce. En van display tot social media strategie. Daarbij moet alles meetbaar en schaalbaar zijn. Want, wat we in Nederland ontwikkelen, moet ook in de rest van Europa werken.
Oplossing
New Normal ontwikkelde de Wexit website, en richtte de e-commerce in. We bouwden een platform (met dashboard) voor alle communicatieactiviteiten. Hierdoor kunnen wij heel makkelijk in meerdere landen de resultaten van onze (social media) campagnes monitoren, analyseren en bijsturen. Wexit is met succes gelanceerd in Nederland en Spanje. De rest van de wereld volgt!
Cases
Heb je een vraag over een case, of wil je een toelichting? Neem contact met ons op!
Zo helpen we Eneco met de energietransitie
Dutch Spices opent de wereld voor miljoenen mensen.
QSTA. Dé online versmarkt voor foodprofessionals.
Breng jouw marketing naar the new level!
Zet de eerste stap en zie direct hoe jouw merk groeit.