Philips. Koploper in personal care.
Bij Philips draait alles om gezondheid en technologie. Het bedrijf is door bijzondere innovaties uitgegroeid tot een leidende kracht in gezondheidstechnologie. New Normal is onderdeel van de 'Philips Marketing Squads' en begeleidt voor diverse producten en diensten het Content Marketing Process. We zetten A.I. in om deze processen te versnellen en continu te verbeteren.
Uitdaging
Binnen de Philips-organisatie zijn verschillende productgroepen aangemerkt als kernpunten voor interne groei. Dit vereist optimalisatie van 'teams & tools' volgens het New Level Marketing-principe. De bestaande organisatie- en teamstructuur zijn nog niet volledig afgestemd op deze doelstelling. Aan ons de vraag om onze expertise te gebruiken om de groeidoelstellingen te behalen.
Oplossing
Wij zetten volledig in op New Level Marketing; hier een combinatie van Agile Marketing-methodologie, AI-oplossingen en geavanceerde marketingtools. Elk team begon met duidelijk vastgestelde doelen, gevolgd door voortdurende analyse en aanpassing van alle marketingaspecten: contentmarketing, e-mailmarketing, SEO en SEA. Op het niveau van awareness en consideration tot conversion. De teams behalen zo ongekende groei met aanzienlijk verbeterde kwaliteit en impact op zowel consumenten als retailers.
Cases
Heb je een vraag over een case, of wil je een toelichting? Neem contact met ons op!
Zo helpen we Eneco met de energietransitie
Dutch Spices opent de wereld voor miljoenen mensen.
QSTA. Dé online versmarkt voor foodprofessionals.
Breng jouw marketing naar the new level!
Zet de eerste stap en zie direct hoe jouw merk groeit.