Case

Philips. Koploper in personal care.

Bij Philips draait alles om gezondheid en technologie. Het bedrijf is door bijzondere innovaties uitgegroeid tot een leidende kracht in gezondheidstechnologie. New Normal is onderdeel van de 'Philips Marketing Squads' en begeleidt voor diverse producten en diensten het Content Marketing Process. We zetten A.I. in om deze processen te versnellen en continu te verbeteren.

Klant
Philips
Service
Gezondheidstechnologie
Project jaar
2021

Uitdaging

Binnen de Philips-organisatie zijn verschillende productgroepen aangemerkt als kernpunten voor interne groei. Dit vereist optimalisatie van 'teams & tools' volgens het New Level Marketing-principe. De bestaande organisatie- en teamstructuur zijn nog niet volledig afgestemd op deze doelstelling. Aan ons de vraag om onze expertise te gebruiken om de groeidoelstellingen te behalen.

No items found.

Oplossing

Wij zetten volledig in op New Level Marketing; hier een combinatie van Agile Marketing-methodologie, AI-oplossingen en geavanceerde marketingtools. Elk team begon met duidelijk vastgestelde doelen, gevolgd door voortdurende analyse en aanpassing van alle marketingaspecten: contentmarketing, e-mailmarketing, SEO en SEA. Op het niveau van awareness en consideration tot conversion. De teams behalen zo ongekende groei met aanzienlijk verbeterde kwaliteit en impact op zowel consumenten als retailers.

No items found.

Cases

Heb je een vraag over een case, of wil je een toelichting? Neem contact met ons op!

Zo helpen we Eneco met de energietransitie

New Normal helpt het duurzaamste energiebedrijf van Nederland al meer dan 10 jaar met de meest uiteenlopende communicatie-oplossingen. Van website content tot het begeleiden van tenders. Voor Eneco zijn we het bureau dat 24/7 het verlengstuk is van de communicatie-afdeling.
Meer

Dutch Spices opent de wereld voor miljoenen mensen.

Dutch Spices maakt het voor iedereen mogelijk om te genieten van smaakvolle voeding. Voor de miljoenen mensen die vegan of halal eten, of leven met een voedselallergie of -intolerantie biedt Dutch Spices kruiden, marinades en sauzen die passen bij hun eetwensen. Freedom of Taste noemen we dit.
Meer

QSTA. Dé online versmarkt voor foodprofessionals.

QSTA - dat staat voor Questions & Answers - verhuisde zelfs naar ons kantoorpand om de lijnen zo kort mogelijk te houden. Hoewel alles digitaal gaat, is dit de ultieme vorm van samenwerking. Voor QSTA verzorgen wij de gehele marketing. Van social media posts tot beursstands. En van leveranciersvideo's tot advertenties. A.I. helpt hierbij om de effectiviteit te maximaliseren.
Meer

Breng jouw marketing naar the new level!

Zet de eerste stap en zie direct hoe jouw merk groeit.